Главная
15.12.2018
 
 
Мототехника
Главная
Мотоциклы
Скутеры >50 см3
Скутеры <50 см3
Мопеды
Купить онлайн
Интернет-магазин запчастей
Меню
Форум
Инструкции по моделям
Фотогалерея
Статьи
ПДД
Архив новостей
Альфамотопутешествия
Сервис
Подписка на новости




Rambler's Top100

Новое на форуме
APACHE 200 Версия для печати
16.03.2012
Модель APACHE 200 п'ять років тому викликала фурор на міжнародному ринку легких дорожніх мотоциклів і з того часу успішно імпортується до багатьох країн світу. В чому ж полягають його головні конкурентні переваги? Давайте розберемо мотоцикл на частини та проведемо ретельний аналіз.


Його 200 кубовий двигун з верхнім розподільчим валом видає на гора “квадратну” характеристику – 15 кінських сил та 15 н’ютонометрів. Попри верхньовальність двигун досить спокійний, тому максимальну потужність можна відчути на 8500 об.хв, а максимальний момент на 6500 відповідно. Чотиритактні двигуни завжди були витривалими та радували нас низьким споживанням палива. Двигун встановлений на Апачі один з найкращих у класі. При спокійній їзді він споживатиме 2,5л на 100 км, а при агресивних прискореннях у місті до 3 л на сотню. Якщо провести елементарні розрахунки ми отримаємо автономність до 400 км на 13 літровому паливному баці, що можна вважати гарним показником навіть для значно дорожчих мотоциклів. До речі двигун запросто переварює будь-який бензин з октановим числом більшим за 92.


Життя, як зебра – смуга біла, смуга чорна. Після розгонів потрібно гальмувати. Уповільненням мотоцикла Апач завідують гідравлічні передні гальма з перфорованим пелюсткоподібним диском. Двопоршневі скоби вгризаються в нього настільки потужно, що заднім барабанним гальмам залишається лише пригальмовувати та виправляти траекторію. Підвіски достатньо комфортні для доріг з “покриттям”, які в Україні вважають автомобільними, а от для ґрунтовок та позашляхового використання робочі ходи та енергоємність замалі. Тому не забувайте, що Апач стріт, читай – дорожній мотоцикл.


Робоче місце організовано лаконічно та зручно. Усі тумблери та перемикачі звично лягають під руку. Приборна панель починається з великого спідометра, градуйованого до 140 км/год. Тахометр меньший, воно й зрозуміло – з таким тяговитим мотором частота обертаня колінчастого валу не так вже й важлива, червона зона починається з 8 тис. обертів. Про моргання поворотників повідомляють великі зелені повторювачі, а увікнену передачу показує панелька вписана в спідометр. Для економічного мотоцикла важливо контролювати рівень пального в баку, бо можна банально забути його заправити.


Тепер про стиль та комфорт. Висота по сідлу складає 790 мм, що дозволить навіть невисоким водіям почуватися комфортно, оскільки проблем типу “не дістаю до землі” не буде. Так само не буде синців від підніжок під час паркування, оскільки вони складаються. Сидіння розділено на дві частини, пасажирська піднята над водійською, що дозволяє пасажиру дивитися над головою водія та не стукати його своїм шоломом. Адже Ви завжди їздите у шоломах?


Про безпеку та комфорт пасажира/рки теж подбали, встановили відкидні підніжки та ручки позаду сидіння. Відтак можна обхопити водія за талію чи триматися ззаду за ручки для кращої вентиляції в жарку погоду.


Кілька слів про пластик. Тут немає чого багато розповідати, оскільки він складається лише з 4-5 частин. Переднє крило малувате для нашого клімату, проте дуже стильне. Дефлектори, встановлені на паливному баці, відводять основний фронтальний повітряний потік повз ваші коліна. За гарної погоди клик направляє додатковий потік повітря на двигун покращуючи охолодження. Втім у нас стає все менше і менше сухих днів протягом мотосезону. Тому той самий клик розсікає потоки води та бруду з-під переднього колеса і направляє прямо на ваші ноги, до останнього захищаючи двигун від забруднення та наступного перегрівання!


Задня частина мені дуже подобається – вузька, піджара уквітчана задньою оптикою. Довгий бризговик та нахилений всередину стоп-сигнал мають забезпечити Вам та пасажирові чисті спини.


Характеристики модели APACHE 200

Размеры (L×B×H mm): 2010*750*1120
База (mm): 1350
Клиренс (mm): 180
Снаряженная масса (kg): 138
Высота сиденья (mm): 790
Топливный бак(L): 15
Двигатель: 1 цилиндр, воздушное охлаждение, 4 такта.
Тип двигателя: 163FML
Диаметр и ход поршня: 63.5mm*62.2mm
Displacement: 196.9ml
Maximum Net Power 16.3 л.с.
Maximum Torque:15N.m/7000r/min
Запуск двигателя: Electric start/kick start
Зажигание:.C.D.I
Трансмиссия: 5 передач
Расход топлива (l/100km): ≤2.3L/100km
Переднее колесо и давление в шинах: 2.75-18/175KPa
Заднее колесо и давление в шинах: 100/90-18/225KPa
Тормоз (front/rear): disk/drum
Эффективность торможения: ≤7m/30km/h



обсудить модель APACHE на форуме http://alfamoto.ua/forum/showthread.php?t=1137&page=20

 
< Предыдущий   Следующий >
Время
 
Голосования
Какая кубатура (объём) техники Вас интересует?
 
Случайное фото

Strong (50сс)

Гоблин шоу: Открытие сезона 2007

Apache
 
Top! Top!